پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت روز داروساز
.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال
پیامی، فرارسیدن روز داروساز و بزرگداشت مقام زکریای رازی، دانشمند مشهور ایرانی
را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «یونس قاسمی» به این مناسبت، آمده است:
هو الشافی
روز پنجم شهریور ماه هر سال، فرصتی است برای تجلیل از زحمات
ارزشمند و فعالیت دلسوزانه همکاران داروساز در سراسر کشور که به همت والای آنان،
نظام دارویی کشور در ارائه خدمات به بیماران دردمند به توفیقات چشمگیر و روزافزون
دست یافته است.
اینجانب این روز خجسته را به همکاران عزیز داروساز تبریک و
تهنیت گفته و همزمان مقام شامخ علمی محمد بن زکریای رازی، دانشمند و داروساز
پرآوازه ایران زمین را گرامی می دارم.
دکتر یونس قاسمی
معاون تحقیقات و
فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید